Skriftstørrelse

Hvordan finne post sendt til og fra Mandal kommune - offentlig postliste

Mandal kommune legger ut postlister daglig hvor du kan søke frem dokumenter. Av kvalitetssikringshensyn vil det normalt gå 1-2 dager fra dokumentene er mottatt/registrert til de blir lagt ut på postlisten.

OFFENTLIG POSTLISTE FOR MANDAL KOMMUNE

Her vil du finne informasjon om:

  • dokumentets tittel
  • avsender og mottaker
  • dokumentets dato
  • hvilken sak dokumentet er knyttet til
  • selve dokumentet (pdf).

Hva blir lagt ut på postlisten? 

Kommunens generelle saksarkiv for alle enheter i kommunen:

  • byggesaksarkivet, plansaker
  • administrative saker Mandal havn KF
  • Barnevern Sør
  • NAV Mandal
  • SLT for Lindesnesregionen.

Her finner du en oversikt over alle notater, inngående og utgående dokument. 
Følgende saker blir ikke lagt ut på postliste – saker vedr. elever, barnehage, personal, husbanklån og skatt. 

Bestille innsyn

Du bestiller innsyn via epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Vennligst oppgi saksnr., dokumentnr. og dokumenttittel i eposten. Mandal kommune bruker i gjennomsnitt 1 virkedag (såfremt alle dokumenter er tilgjengelige i våre arkiv) til å besvare krav om innsyn.

  • Last updated on .

Mandal kommune

Postadresse:
Mandal kommune, postboks 905, 4509 Mandal


Besøksadresse:
Ytre sandgate 25a, 4514 Mandal

Åpningstider: Mandag - fredag kl. 09-15
Telefontid: Mandag - fredag kl. 08-15

 

Sentralbord: 38 27 30 00
SMS: 957 69 020
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1002
Organisasjonsnummer: 964 968 519

Personvern og informasjonskapsler